فروشگاه ساز و طراحی سایت اصفهان

فروشگاه ساز و طراحی سایت اصفهان با تکنولوژی رایانش ابری سپهر

فروشگاه ساز و طراحی سایت اصفهان

فروشگاه ساز و طراحی سایت اصفهان با تکنولوژی رایانش ابری سپهر

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بدون تردید دروغ گویی یکی از مذموم ترین صفات در تمامی فرهنگ ها و کشورهاست؛ اما دلیل این امر چیست؟ آیا این امر ناپسند می تواند روح و جسم ما را تحت تأثیر قرار دهد؟ انسان های صادق از چه ویژگی هایی برخوردار هستند که انسان های دروغ گو فاقد آن هستند؟

 

تفاوتی نمی کند دروغ ما مصلحت آمیز باشد یا فتنه برانگیز، مهم این است هر چه که باشد زمینه ساز ابتلا به بسیاری از بیماری ها می شود. در واقع، اهمیتی ندارد دلیل دروغ گویی ما چیست؛ برای جلوگیری از یک پیشامد ناگوار یا برهم زدن میان دو نفر، نتیجه این کار چیزی نیست جز آسیب های گاه جبران ناپذیر جسمی و روحی.

 

بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه سن دیگو، راست گوها افرادی شادتر و سالم تر هستند. شاید این یافته ها در نظر ما چندان دوست داشتنی نباشند؛ ولی واقعیت این است که ارتباط مستقیمی میان میل به دروغ گویی با میزان مهربانی افراد وجود دارد. به گفته دانشمندان: انسان هایی که محبت و مهربانی بیشتری در دل خود دارند کمتر از دیگران دروغ می گویند. دلیل این اتفاق، اجتناب و ترس افراد مهربان از آسیب رساندن به دیگران است.

 

جالب اینجاست که به شکل قابل توجهی افراد صادق از سلامت جسمی و روحی بیشتری برخوردار هستند. احساس شادی و رضایت خاطر بیشتر از زندگی بارزترین ویژگی چنین گروهی است. در نقطه مقابل، آنها که به هر دلیل دروغ می گویند اغلب شادمانی کمتری را در زندگی تجربه می کنند.

  • myredflower myredflower
  • ۰
  • ۰

فروشگاه ساز


بسیاری از فروشگاه های آنلاین معتبر کشور از فروشگاه ساز سپهر برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود استفاده میکنند. فروشگاه ساز سپهر در اصفهان یکی از راه های ساده برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود یا طراحی وب سایت به همراه فروش محصولات است.

فروشگاه ساز


https://goo.gl/CUghSz
  • myredflower myredflower
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت یا فروشگاه ساز اینترنتی سپهر یک روش جدید و آسان برای طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی است. از طریق امکانات ابری وب سایت ساز و فروشگاه ساز سپهر شما به راحتی می توانید به وسیله ی Drag & Drop وب سایت خود را طراحی نمایید. امروزه پروسه های طولانی و هزینه های زیاد برای طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دیگر توجیه پذیر نیست. این موضوع سبب می شود ابزارهای طراحی وب سایت و فروشگاه ساز نظیر ابزار طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت ساز سپهر کمک کند تا شما بتوانید وب سایت و یا سایت فروشگاه اینترنتی خود را به سریع ترین و آسان ترین شکل ممکن طراحی نمایید. این موضوع سبب می شود بدون نیاز به طراح وب سایت یا داشتن دانش تخصصی طراحی وب سایت بتوانید وب سایت خود را بدون هزینه طراحی نمایید. یکی از مشکلات بزرگ در طراحی وب سایت ایجاد یک هاست مطمئن برای بارگذاری فایل های وب سایت و طراحی بر اساس یک فریمورک خاص است چیزی که سبب می شود طراحی وب سایت را وابسته به تکنولوژی های مختلف طراحی سایت نظیر PHP، APS.net و ... نماید


فروشگاه ساز

  • myredflower myredflower